عناوین:

  • دیجی‌کالا
  • اسنپ مارکت
  • اُکالا
  • پینکت
  • تزول
  • رادیکالا
  • بیار
  • مُدیسه

چرا این ۸ سوپرمارکت آنلاین رقیبی جدی برای سوپری محل شما محسوب می‌شوند؟

تیر 3, 1399
خرید از سوپرمارکت آنلاین برتر ایرانی

بسیاری از شما خرید از یک سوپرمارکت آنلاین ایرانی را به خرید از هایپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های محلی ترجیح می‌دهید یا به دلایل مختلف مجبور به خرید اینترنتی هستید. ممکن است در این روزها و در شرایط شیوع کرونا به دلیل ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مختلف مثل نقص سیستم ایمنی خروج از منزل برایتان خطرناک باشد. یا باید در منزل بمانید و از فرزندانتان مراقبت کنید.

فرقی نمی‌کند دلیل شما چیست! در هر صورت بسیاری سوپرمارکت‌های اینترنتی وجود دارند که در این روزها به راحت‌تر شدن شرایط زندگی شما کمک می‌کنند.

برای راهنمایی در انتخاب سوپرمارکت اینترنتی مناسب به بررسی ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت هر کدام از این فروشگاه‌ها پرداخته‌ایم و به شما اطمینان می‌دهیم با صرف چند دقیقه از زمان خود در مطالعه این مطلب انتخاب دقیق‌تری از میان سوپرمارکت‌های آنلاین ایرانی داشته باشید.

 

۱− سوپرمارکت دیجی‌کالا

 

سوپرمارکت آنلاین ایرانی دیجیکالا

 

دیجی‌کالا به عنوان یک نام شناخته شده در ارائه خدمات فروش آنلاین توانسته است در زمینه محصولات سوپرمارکتی نیز تجربه‌ای موفق داشته باشد. بخش سوپرمارکت آنلاین از آخرین فروشگاه‌های دیجی‌کالاست که از سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با استفاده از زیرساخت و تجربه ارسال کالا به سراسر کشور در این زمینه نیز از برترین سوپرمارکت‌های آنلاین ایرانی باشد.

سوپرمارکت آنلاین دیجی‌کالا دارای تنوع بسیاری بوده و شما می توانید با استفاده از فیلترهای موجود در صفحه جستجوی آن محصول مورد نظر خود را یافته و با استفاده از پشتیبانی شبانه‌روزی در تمام طول هفته، تجربه‌ای مطلوب از خرید اینترنتی را داشته باشید.

مزایا                                   

  • ارسال به سراسر کشور
  • طراحی سایت و اپلیکیشن مناسب
  • تنوع بالای محصولات
  • دسته‌بندی مناسب
  • پرداخت در محل
  • امکان بازگشت کالای معیوب
  • پشتیبانی مناسب

معایب

  • تاخیر در ارسال کالا
  • ارسال رایگان برای خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان

 

۲− اسنپ مارکت

 

صفحه نخست سوپرمارکت آنلاین ایرانی اسنپ‌مارکت

 

اسنپ مارکت در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین سوپرمارکت‌های آنلاین ایرانی است؛ اسنپ مارکت یکی از بهترین گزینه‌های خرید از فروشگاه‌های محلی است و همچنین تنها سرویسی است که امکان خرید از فروشگاه‌های هایپر استار را به شما می‌دهد. اسنپ مارکت برای هر دو گزینه خرید سریع یا بدون عجله راه حل دارد. خریدی آسان، با امکان مقایسه و همراه با پیشنهادات مکرر تخفیف‌های دوره‌ای چیزی است که می‌توان در اسنپ‌مارکت تجربه نمود. اما ضعف در سرعت بارگذاری صفحات ممکن است باعث ناامیدی شما از ادامه خرید از این فروشگاه شود.

اسنپ مارکت برای کالاهایی که دسترسی به آن‌ها و تازگی آن دارای فوریت زیادی است امکان خرید فوری را فراهم کرده تا این بار تجربه خرید نان سنتی از نانوایی‌های محلی را داشته تا با اتصال به اسنپ‌فود محصولات آن‌ها در کمتر از یک ساعت به دست شما برسد.

مزایا

  • تحویل فوری (میانگین ۱ روز)
  • امکان فیلتر نتایج جستجو
  • امکان مرتب کردن کالاها
  • پشتیبانی مطلوب
  • تنوع محصولات

معایب

  • عدم سرویس‌دهی در مناطق حاشیه‌ای شهر

 

۳− سوپرمارکت آنلاین اُکالا

 

صفحه نخست سوپرمارکت آنلاین ایرانی اکالا

 

سوپرمارکت آنلاین اُکالا به عنوان بخش خدمات آنلاین فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش فعالیت می‌کند. اکالا از مهرماه ۱۳۹۶ با شعار کیفیت و قیمت مناسب آغاز به کار کرده است. مزیب این فروشگاه نسبت به باقی فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی امکان ثبت سفارش در سایر شهرها علاوه بر تهران است.

اکالا نیز اخیرا امکان خرید فوری از فروشگاه‌های محلی را در اپلیکیشن و وبسایت خود فراهم نموده است و به این طریق امکان دسترسی سریع به کالاهای مورد نیاز ایجاد شده است.

مزایا

  • وجود بخش نظرات کاربران و امتیاز محصول
  • قابلیت جستجوی صوتی کالاها و همچنین اسکن بارکد کالا در اپلیکیشن
  • ارائه خدمات در شهرهای مختلف
  • تخفیف‌های قابل توجه روی بسیاری از محصولات
  • تضمین بازگشت کالا
  • امکان ثبت امتیاز و درج نظر برای محصولات

معایب

  • محدودیت انتخاب تعداد در برخی محصولات
  • کدهای تخفیف در برخی محصولات قابل اعمال نیست
  • امکان خرید کمتر از ۱ کیلوگرم برای میوه و صیفی‌جات فله وجود ندارد
  • عدم موجودی محصولات پروتئینی (مرغ و گوشت) تا ظهر در اکثر محلات
  • لغو سفارش برخی کالاها پس از نهایی کردن خرید به دلیل عدم موجودی

 

۴− سوپرمارکت آنلاین پینکت

 

صفحه نخست سوپرمارکت آنلاین ایرانی پینکت

 

پینکت از استارتاپ‌هایی است که با استفاده از فرصت پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا توانست را ارائه خدمات با کیفیت بخش قابل توجهی از مشتریان سوپرمارکت‌های آنلاین برتر ایرانی را به خود جذب کند.

پینکت میادین میوه و تره‌بار و هایپرمارکت‌هایی مثل فروشگاه شهروند و هایپرمی را به منازل شهروندان تهران و کرج وصل کرده و در معدود مواردی به اطراف این دو شهر نیز سرویس‌دهی دارد.  در سوپرمارکت آنلاین ایرانی پینکت پس از انتخاب فروشگاه مورد نظر در فروشگاه گشت و گذار کرده و محصول مورد نظر را خریداری می‌کنید.

مزایا

  • تحویل سریع
  • پشتیبانی خوب
  • امکان خرید میوه و صیفی‌جات کمتر از ۱ کیلوگرم

معایب

  • تنوع محصولات محدود به محصولات موجود در فروشگاه‌هاست
  • عدم امکان فیلتر کردن نتایج جستجو
  • عدم امکان مرتب کردن کالاها
  • عدم سرویس‌دهی در مناطق حاشیه‌ای شهر

 

۵− سوپرمارکت آنلاین تزول

 

صفحه نخست سوپرمارکت اینترنتی تزول

 

تزول که ابتدا فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نمود با گذشت زمان و موفقیت در فعالیت‌های خود اکنون در اکثر مناطق ۲۲ گانه تهران نیز خدمت‌رسانی می‌کند. این فروشگاه با ایجاد رابط کاربری ساده امکان فعالیت را برای کاربران کمتر آشنا به اینترنت و فضای مجازی آشنا نموده است.

مزایا

  • ارسال سریع (حداکثر ۴۵ دقیقه)
  • ارسال رایگان برای سفارشات بیش از ۴۰ هزار تومان
  • امکان مرجوع نمودن کالا در صورت مغایرت مبلغ و عدم ارسال بخشی از سفارش
  • امکان پرداخت به هر سه روش اینترنتی، نقدی و کارت بانک

معایب

  • عدم وجود بخش نظرات
  • عدم پوشش همه مناطق شهر تهران
  • عدم خدمت رسانی به سایر شهرها
  • پشتیبانی محدود به ساعات کاری
  • تخفیف‌های کم
  • قیمت‌های بالاتر نسبت به رقبا
  • در نسخه دسکتاپ امکان تعیین موقعیت مکانی با GPS وجود ندارد

 

۶− سوپرمارکت آنلاین رادیکالا

 

صفحه نخست رادیکالا

 

رادیکالا از سال ۱۳۹۶ به پشتیبانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ماهان فعالیت خود را آغاز نموده است. این سوپرمارکت آنلاین ایرانی در حال حاضر در مناطق ۲۲گانه شهر تهران خدمات خود را ارائه می‌دهد.

مزایا

  • وجود بخش نقد و بررسی و امکان ثبت امتیاز برای محصولات
  • امکان ایجاد لیست علاقه‌مندی
  • وبلاگ آموزشی

معایب

  • ثبت سفارش فقط در شهر تهران
  • تعداد محصولات ناموجود زیاد است
  • عدم انتشار نسخه IOS اپلیکیشن
  • عدم امکان انتخاب آدرس از روی نقشه
  • فقدان پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ارائه نتایج نامناسب پس از جستجو
  • ارائه تخفیف‌های ناچیز یا کالاهای فاقد تخفیف

 

۷− سوپرمارکت آنلاین بیار

 

صفحه نخست بیار

 

فروشگاه بیار در بهمن ۱۳۹۴ تاسیس گردیده است. این سوپرمارکت اینترنتی هدف خود را عرضه کالای خرده‌فروشی در بستر شبکه اجتماعی خرید و کمک به هموطنان در پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و تامین مایحتاج خود با کیفیتی بالا، قیمتی مناسب و تحویل در کمترین زمان ممکن اعلام نموده است. بیار فاقد انبار بوده و تنها به عنوان واسطه میان کاربران و سوپرمارکت‌ها عمل می‌کند.

بیار با توجه به موقعیت مکانی مشتری نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌ها را معرفی کرده و پس از انتخاب کالاهای مورد نیاز از سوی مشتری، سفارشات را برای سوپرمارکت مورد نظر ارسال نموده و به این طریق مشتری در کمترین زمان به محصولات مورد نیاز خود دست می‌یابد.

این سوپرمارکت آنلاین ایرانی اکنون تنها در شهرهای تهران، مشهد و خرم‌آباد خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه می‌کند.

مزایا

  • شبکه اجتماعی خرید بیار
  • قیمت مناسب نسبت به رقبا
  • ارسال فوری
  • دسته بندی مناسب محصولات

معایب

  • عدم امکان انتخاب زمان تحویل سفارش
  • طراحی نامطلوب سایت
  • عدم خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته و تمامی ایام هفته
  • عدم پوشش‌دهی تمام مناطق شهرهای تحت پوشش
  • فقدان معیار واحد برای هزینه ارسال

 

۸− فروشگاه اینترنتی مُدیسه

 

صفحه نخست مدیسه

 

مدیسه ابتدا فعالیت خود را با تمرکز بر صنعت مد و پوشاک آغاز نمود ولی به تدریج با افزایش حیطه فعالیت خود در حال حاضر امکان خرید محصولات سوپرمارکتی نیز در این فروشگاه فراهم گردیده است. اکنون امکان ثبت سفارش تنها در شهر تهران میسر بوده خدمتی در باقی نقاط کشور ارائه نمی‌گردد.

مزایا

  • پوشش تمامی مناطق تهران
  • ارائه پک کالاهای ضروری
  • امکان درج نظر و ثبت امتیاز برای محصولات
  • اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و IOS

معایب

  • فقدان پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان تعیین زمان تحویل وجود ندارد
  • تنوع پایین محصولات و برندها
  • لزوم ثبت نام در سایت با ایمیل
  • اطلاع‌رسانی در مورد موجود شدن محصولات ندارد
  • خدمت‌رسانی در سایل شهرها ندارد

 

 

ثبت نظر