کارگزاری فیروزه آسیا

سرعت سفارش گذاری
پشتییبانی
پایداری سامانه معاملاتی
سرعت سفارش گذاری0
پشتییبانی0
پایداری سامانه معاملاتی0
0 / 5 نویسنده
{{ reviewsOverall }} / 5 کاربران (0 رای)
سرعت سفارش گذاری0
پشتییبانی0
پایداری سامانه معاملاتی0

 

کارگزاری فیروزه آسیا که از سال 1374 و با نام پیشین معین سهم فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از قدیمی‌ترین کارگزاری‌ها محسوب می‌شود. این کارگزاری که رتبه کیفی ب را از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرده است، در حال حاضر معاملات مشتریان را به صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌دهد. این کارگزاری در حال حاضر در سه استان تهران، اصفهان و رشت دارای شعبه و دفاتر پذیرش است که نشان می‌دهد گستردگی منطقه‌ای کمی دارد.

نقاط قوت
  • خدمات متنوع
  • افتتاح حساب غیرحضوری
  • مرکز تماس جهت خرید و فروش تلفنی سهام
  • پشتیبانی خوب
  • هدیه فیروزه (تخفیف 25درصد در کارمزد کارگزاری)
  • باشگاه مشتریان (فیروزاکس)
نقاط ضعف
  • رتبه کیفی ب
  • گستردگی منطقه‌ای کم
  • نداشتن سامانه معاملاتی اختصاصی
  • فاقد اپلیکیشن معاملاتی اختصاصی

 

کارگزاری فیروزه آسیا چه خدماتی را به مشتریان خود می‌دهد؟

نداشتن سامانه معاملاتی اختصاصی از اساسی‌ترین ایراداتی است که می‌توان به کارگزاری‌های فعال در بورس ایران گرفت. کارگزاری فیروزه آسیا نیز مانند سایر رقبای خود فاقد سامانه معاملاتی اختصاصی است و مشتریانش برای معاملات خود باید از آنلاین پلاس، سامانه معاملات صحرا و فیروزکس که همان سامانه معاملات آنلاین فینیکس است. این کارگزاری فاقد اپلیکیشن معاملاتی اختصاصی هم است و اگر مشتریان قصد خرید و فروش سهام از طریق اپلیکیشن را داشته باشند باید از اپلیکیشن فینیکس استفاده نمایند.

 

افتتاح حساب غیرحضوری و مرکز تماس از خدمات جالب و کاربردی کارگزاری فیروزه آسیا هستند که دردسر مراجعه حضوری به کارگزاری را کم کرده‌اند. افرادی که نمی‌خواهند برای افتتاح حساب به دفاتر پذیرش کارگزاری یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، می‌توانند در فیروزه آسیا بدون مراجعه حضوری حساب خود را افتتاح و فعال کنند. مرکز تماس هم برای سرمایه‌گذارانی است که به هردلیلی نمی‌توانند خودشان به صورت آنلاین معامله کنند؛ این افراد با برقراری ارتباط با مرکز تماس می‌توانند درخواست خرید و فروش سهام را اعلام کنند تا متخصصان برایشان انجام دهند.

 

از آنجایی که کارگزاری فیروزه آسیا نسبت به کارگزاری‌های بزرگ، مشتریان زیادی ندارد، بنابراین ترافیک بالایی هم ندارد، به همین جهت، سرعت سفارش‌گذاری در سامانه‌ معاملات آنلاین بهتر است و برای سر خطی زدن مناسب است. اما قاعدتا دامنه خدماتی که ارائه می‌دهد به اندازه خدماتی که کارگزاری‌های بزرگ ارائه می‌دهند جذاب نخواهد بود.

 

مواردی که ذکر کردیم بخشی از مزایا و معایب استفاده از کارگزاری دانا به عنوان واسطه معامله در بازار بورس است. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر شما هم تجربه همکاری با این کارگزاری یا سابقه استفاده از خدمات و سامانه‌های معاملاتی آن را دارید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را در بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران را در انتخاب بهتر راهنمایی کنید.

نظرات کاربران امتیاز دهید
مرتب شده براساس:

اولین نفری باشید که نظر خود را بیان می کنید.

User Avatar User Avatar
Verified
/ 5
testtesttest
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

نمایش بیشتر
{{ pageNumber+1 }}
{{ reviewsOverall }} / 5 کاربران (0 رای)
امتیاز دهید

Your browser does not support images upload. Please choose a modern one